پاپارا کارت چیست؟

پاپارا کارت با اینکه یک کارت بانکی نیست، اما این امکان را به شما می‌دهد تا پرداخت‌های اینترنتی و فعالیت‌های مالی خود را از طریق آن انجام دهید.

شعاری که این سیستم ارائه‌ی خدمات مالی دارد این است که «‌ما یک بانک نیستم» درواقع این کارت بدون افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه برای تمام ملیت‌ها قابل استفاده است.

با این کارت می‌توانید علاوه بر خرید‌ آنلاین از سایت‌ها، مانند یک کارت بانکی از طریق دستگاه POS خرید کنید و یا از طریق اپلیکیشن آن برای دیگران پول واریز و از آن‌‌ها پول دریافت کنید.

این کارت تمامی خدمات یک کارت بانکی را به شما ارائه می‌دهد و اعتبار ده ساله دارد، درحالی که برای تهیه آن نیاز به سپره گذاری و انجام روند اداری بانکی ندارید.

چطور پاپارا کارت بگیریم؟

برای این کار ابتدا باید وارد سایت رسمی پاپارا کارت شوید و با وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره موبایل ترکیه خود روند ثبت‌نام را که به صورت «کاملا رایگان» است انجام دهید.

با کلیک کردن روی گزینه‌ی Papara Hesabı Aç مراحل باز کردن حساب کاربری را شروع کنید

شما می‌توانید علاوه بر کارت مجازی ( که فقط امکان خرید آنلاین را برای شما در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند) گزینه‌ی دریافت کارت فیزیکی را هم بدهید تا بتوانید همانند یک کارت بانکی در رستوران‌ها، کافه، بار، مراکز خرید و… از این کارت استفاده کنید.

بعد از ورود با شماره موبایل یا آدرس ایمیل اطلاعات خواسته شده در این قسمت را وارد کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود

برای دریافت کارت فیزیکی بعد از درخواست اولیه و افتتاح حساب کاربری، از بخش حساب کاربری خود گزینه‌یApply  را انتخاب کنید و در بخش «آدرس» نشانی محلی که می‌خواهید کارت را در آنجا دریافت کنید، وارد کنید.

نکته مهم این است که مامور اداره پست کارت را فقط در همان آدرس ذکر شده و شخصا به فردی که کارت به نام اوست تحویل می‌دهد پس در زمان مشخص در آدرس اعلام شده حضور داشته باشید در غیر این‌صورت می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین اداره پست منطقه و اوراق هویتی، کارت خود را تحویل بگیرید.

فعال سازی پاپارا کارت

ارسال کارت فیزیکی بین 5 تا 7 روز کاری به طول می‌انجامد، بعد از دریافت کارت نیاز به فعال‌سازی آن دارید، با مراجعه دوباره به سایت پاپارا کارت و ورود به حساب کاربری گزینه‌ی «Activate From the Papara Card» را انتخاب کنید و کارت خود را فعال کنید.

چطور کارت خود را شارژ کنیم؟

پاپارا کارت این امکان را دارد که از طریق تمامی دستگاه‌های ATM در سراسر ترکیه و همچنین صندوق برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند Carrefour با پرداخت پول نقد شارژ شود.

پاپارا کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟

همچنین این سرویس به شما امکان پرداخت تمامی قبوض، خرید‌های پرتخفیف و شارژ اکانت‌هایی مثل Youtube، netflix، Spotify و … را می‌دهد و مبلغی را هم به عنوان هدیه با هر بار شارژ این اکانت‌ها به حساب شما باز می‌گرداند.

داشتن این کارت به صورت فیزیکی و مجازی می‌تواند امنیت بیشتری را برای خرید‌ها و نقل و انتقال پول برای شما فراهم کند، با وارد کردن شماره این کارت در سایت‌های فروشگاهی می‌توانید مبلغ خاصی را در کارت خود شارژ کنید و دیگر نگرانی سواستفاده‌های احتمالی از کارت خود را نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *